Privacyverklaring

Laatste update: Februari 2023

Business Klik is een handelsmerk van Just Go 4 IT

Business Klik helpt ondernemers met de uitvoering van de online marketingstrategie. We doen dat door het organiseren van trainingen en het uitvoeren van gedelegeerde taken in de daarbij behorende systemen van de ondernemer.

Als je je inschrijft voor een van onze activiteiten of diensten, komen jouw persoonlijke gegevens bij ons binnen. In deze verklaring leggen we je graag uit hoe we daarmee omgaan.

Heb je vragen over de bescherming van je gegevens? Stuur ons dan een mailtje via: support@businessklik.nl

Mocht je ons willen schrijven, dan kan dat naar:

Business Klik
Abraham Kuypersingel 22
3332 HC Zwijndrecht
Nederland

Wij vinden het belangrijk dat er zorgvuldig wordt omgegaan met je persoonsgegevens. We willen niet dat die gegevens door ‘vreemde ogen’ worden gezien of, nog erger, dat die er met jouw gegevens vandoor gaan.

Persoonsgegevens worden bij ons daarom zorgvuldig verwerkt, bewaard en beveiligd. Daarbij houden wij ons aan de eisen uit de privacywetgeving. Dat betekent bijvoorbeeld dat wij:

  • Duidelijk maken voor welke doeleinden wij persoonsgegevens verwerken. Dat doen wij via deze privacyverklaring;
  • Het verzamelen van persoonsgegevens beperken tot alleen de persoonsgegevens die nodig zijn voor het leveren van de dienst;
  • Je eerst vragen om toestemming voor het verwerken van jouw persoonsgegevens als je je inschrijft voor een van onze producten;
  • Afspraken maken met derde partijen als die ook jouw persoonsgegevens onder ogen krijgen om er o.a. voor te zorgen dat deze niet voor andere doeleinden worden gebruikt;
  • Passende beveiligingsmaatregelen nemen om jouw persoonsgegevens te beschermen en dat ook eisen van partijen die in opdracht van ons persoonsgegevens verwerken;
  • Jouw recht respecteren om je persoonsgegevens op jouw aanvraag ter inzage te bieden, te corrigeren of te verwijderen.

Welke gegevens verwerken we?

Als je bij ons een gratis product aanvraagt, vragen we om je voor- en achternaam en het e-mailadres waar we het gratis product naar toe kunnen sturen.

Wanneer je klant bij ons wordt, dus een betaald product of betaalde dienst afneemt, verwerken we meer informatie. Een belangrijk deel van deze informatie is nodig om facturen op te stellen die voldoen aan de eisen van bijvoorbeeld de Belastingdienst.

We verwerken de volgende gegevens van jou:

  • Voor- en achternaam: we willen graag weten wie je bent
  • Bedrijfsgegevens:
  • Naam bedrijf
  • Adresgegevens
  • Telefoonnummer
  • BTW-nummer
  • E-mailadres
  • Gebruikersnaam
  • Gegevens over je gebruik van onze diensten en producten
  • Betaalgegevens: wanneer je met iDeal of overboeking betaalt, worden je gegevens in onze administratie opgeslagen om de betaling aan jouw order te kunnen koppelen.
  • Gegevens over jouw activiteiten op onze website

Bijzondere en/of gevoelige persoonsgegevens die wij verwerken

Onze website en/of dienst heeft niet de intentie gegevens te verzamelen over websitebezoekers die jonger zijn dan 16 jaar. Tenzij ze toestemming hebben van ouders of voogd. We kunnen alleen niet controleren of een bezoeker ouder is dan 16. Wij raden ouders dan ook aan betrokken te zijn bij de online activiteiten van hun kinderen, om zo te voorkomen dat er gegevens over kinderen verzameld worden zonder ouderlijke toestemming. Als je er van overtuigd bent dat wij zonder die toestemming persoonlijke gegevens hebben verzameld over een minderjarige, neem dan contact met ons op via support@businessklik.nl dan verwijderen wij deze informatie natuurlijk zo snel mogelijk.

Waar gebruiken we deze gegevens voor?

Klantenservice
Je kunt altijd contact met ons opnemen als je vragen hebt. Als je contact met ons opneemt, bewaren we jouw vragen en onze antwoorden. Dit systeem wordt gebruikt als een e-mailsysteem. Dat betekent dat als je later nog eens contact met ons opneemt, we onze eerdere communicatie met jou makkelijk kunnen terugvinden. Zo kunnen we je het beste helpen!
De vragen die je ons stelt, geven ons ook inzicht in de vragen die spelen in de branche. We zullen jouw vragen alleen anoniem gebruiken of je anders toestemming vragen. We gebruiken deze informatie ook om van te leren en nieuwe producten of diensten te ontwikkelen.

Up-to-date mails
Je kunt je aanmelden voor onze ‘Up-to-date’ mails. In deze artikelen houden we je up-to-date over de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van e-mailmarketing en de systemen die op de markt zijn voor online marketing. Daarnaast zullen de artikelen je inspireren om je eigen systemen en marketingstrategie up-to-date te houden. Onderaan elke up-to-date mail staat een linkje waar je je kunt afmelden.

Recensie/testimonials/quote’s
Wij kunnen je als klant benaderen voor het achterlaten van een recensie of testimonial. Deze testimonial wordt alleen gebruikt met jouw toestemming. Een enthousiaste quote tijdens onze online training gebruiken wij om ook weer andere ondernemers enthousiast te maken. Mocht je niet willen dat we jouw quote gebruiken, dan kun je contact opnemen via support@businessklik.nl

Verbetering
Wij proberen altijd onze producten en diensten te verbeteren. Om te weten wat jij van onze producten/diensten vindt, nemen we enquêtes af na een event. Deze formulieren worden gescand en verwerkt in Excel. De formulieren bewaren we op een veilige plek.
Natuurlijk gaan we altijd netjes met je gegevens om. Je mag zelf aangeven of de feedback die je geeft gebruikt mag worden voor de promotie van onze producten/diensten. Als je dat liever niet hebt, zullen wij jouw feedback zeker niet gebruiken!

Advies op maat
Als je bij ons op de website bent geweest, registreren we welke pagina’s je hebt bezocht. Zo kunnen we je nog beter helpen en bijvoorbeeld een advertentie aan je tonen mocht je op de website nog niet hebben besloten een product of dienst aan te schaffen.
Bij het verzamelen en combineren van je gegevens maken we gebruik van cookies. Wil je meer weten over cookies? Lees dan ons

Marketingcampagnes
We willen graag zoveel mogelijk mensen als jij kunnen helpen. Daarom maken we gebruik van onze e-maillijst met jouw gegevens om op basis van jouw gegevens andere mensen te bereiken met onze kennis. De e-maillijst met e-mailadressen wordt geupload op Facebook, waarna een advertentiecampagne wordt gestart om soortgelijke mensen te kunnen vinden. Kijk voor meer informatie over het gegevensbeleid van Facebook op de volgende website:
https://www.facebook.com/about/privacy/

Hoe lang worden de gegevens bewaard?

Wij bewaren jouw gegevens niet langer dan noodzakelijk is. Dat wil zeggen dat wij jouw gegevens in ieder geval bewaren zolang dat nodig is om de door jouw gevraagde dienst te leveren. Uitgezonderd hiervan zijn de gegevens (zoals betalingsinformatie) die wij langer moeten bewaren omdat de wet ons dit verplicht.

Welke partijen hebben nog meer inzicht in mijn gegevens?

Als je klant bent geworden, worden jouw gegevens opgeslagen en bewaard in een beveiligd systeem (Teamwork). Wij nemen passende beveiligingsmaatregelen om misbruik van en ongeautoriseerde toegang tot jouw persoonsgegevens te beperken. Iedereen die in het team van Business Klik werkt, werkt volgens de door ons opgestelde privacyverklaring. Daarbij heeft iedereen in het team een geheimhoudingsverklaring en verwerkingsovereenkomst getekend. Alle werkzaamheden die worden uitgevoerd, zijn vastgelegd in procedures. Iedereen die toegang heeft tot bepaalde gegevens, weet wat er moet gebeuren als jij gegevens in wilt zien, wilt corrigeren of wilt verwijderen.

Verstrekking aan derden

Wij geven de door jou verstrekte gegevens door aan derde partijen, als dat noodzakelijk is voor de levering van de door jou bestelde producten, of aangevraagde diensten. Zo maken wij gebruik van een derde partij voor de afhandeling van iDeal betalingen in onze webshop en geven we je gegevens door aan de postbezorger om de bestelling bij jou te bezorgen.

Wanneer wij jouw gegevens aan een derde verstrekken, zorgen wij er o.a. (met een overeenkomst) voor dat je gegevens niet voor andere doeleinden worden gebruikt. Ook komen wij hierin overeen dat jouw gegevens worden verwijderd zodra ze niet meer nodig zijn.

Verder zullen wij de door jou verstrekte gegevens niet aan andere partijen verstrekken, tenzij dit wettelijk verplicht of toegestaan is. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk dat de politie in het kader van fraudeonderzoek gegevens bij ons opvraagt. In dat geval zijn wij wettelijk verplicht deze gegevens af te geven.

Deze verklaring is niet van toepassing op websites van derden die door middel van links met onze website zijn verbonden. Wij kunnen namelijk niet garanderen dat deze websites op een betrouwbare of veilige manier met jouw persoonsgegevens omgaan. Lees altijd voor gebruik van de desbetreffende website de privacyverklaring van deze website, voor meer informatie over de manier waarop zij met jouw gegevens omgaan.

Op welke manier heb ik toestemming gegeven voor het opslaan van mijn privacygegevens

Toen je je aanmeldde bij ons, hebben we je toestemming gevraagd door middel van een opt-in formulier. Je hebt hierbij toestemming gegeven voor het versturen van tips, strategieën en interessante aanbiedingen via een e-mail. En je bent akkoord gegaan met deze privacyverklaring.

Mocht je van mening zijn dat je dit niet hebt gedaan en willen dat je gegevens uit ons bestand worden verwijderd, neem dan contact met ons op via support@businessklik.nl

Wil je gegevens inzien, corrigeren of verwijderen?

Wil je je persoonsgegevens inkijken? Of wil je gegevens wijzigen of verwijderen uit ons systeem? Geen probleem. Stuur een e-mail naar support@businessklik.nl en wij nemen jouw verzoek zo snel mogelijk in behandeling.

Mocht je bij je bestelling per ongeluk verkeerde informatie voor op de factuur hebben vermeld, dan kun je door een e-mail te sturen naar patricia@businessklik.nl deze informatie laten wijzigen.

Hoe worden jouw gegevens beveiligd?

Business Klik neemt de bescherming van jouw gegevens serieus en neemt passende maatregelen om misbruik, verlies, onbevoegde toegang, ongewenste openbaarmaking en ongeoorloofde wijziging tegen te gaan. Als jij het idee hebt dat jouw gegevens toch niet goed beveiligd zijn of er zijn aanwijzingen van misbruik, neem dan contact op via support@businessklik.nl. Business Klik heeft de volgende maatregelen genomen om jouw persoonsgegevens te beveiligen:

– Beveiligingssoftware, zoals een virusscanner en firewall.
– TLS (voorheen SSL) Wij versturen jouw gegevens via een beveiligde internetverbinding. Dit kun je zien aan de adresbalk ‘https’ en het hangslotje in de adresbalk.
– Beveiligingssysteem, zoals NAS met tweestapsverificatie, waarop alle documenten worden opgeslagen.

Contact over de privacyverklaring?

Als je naar aanleiding van deze privacyverklaring contact met ons wilt opnemen, dan kan dat via support@businessklik.nl

Inwerkingtreding

Deze (vernieuwde) privacyverklaring is in werking getreden op 8 februari 2023.

Wijzigingen in deze privacyverklaring

Wij kunnen deze privacyverklaring van tijd tot tijd wijzigen. Wijzigingen zullen op onze website worden gepubliceerd. Je gegevens gebruik wij nooit zonder toestemming voor andere doeleinden.

Scroll naar boven